Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





dinsdag 13 maart 2018

Art Journal met AALL & Create en Gilding Flakes



Ken je dat, van die dagen dat alles mis lijkt te gaan? 
Vandaag wil ik jullie een journal spread laten zien, gemaakt op zo'n dag dat alles misgaat.
Normaal gesproken zou ik deze pagina niet hebben afgemaakt, maar omdat ik al twee(!!) keer opnieuw begonnen was door mijn eigen toedoen, heb ik maar doorgezet en moest ik deze spread afmaken van mijzelf ;).


Het ging mis toen ik zwarte modelling pasta op de pagina deed om dit met embossingpoeder te bewerken (super leuk effect trouwens)...ik deed mijn uiterste best om het netjes te doen en dit ging in eerste instantie ook goed....tot ik mijn journal omdraaide en vol langs mijn mooie zwarte pasta veegde...ik veegde zowat alles uit.... Nadat ik even in mezelf heb gevloekt (en de neiging onderdrukte mijn journal via het raam naar buiten te kieperen) besloot ik dat ik maar even door moest bijten.


Dus ik pakte wat zwarte gesso, smeerde er een laag van over de andere pagina (wat toch een beetje pijn deed), gebruikte nog een keer wat gilding flakes en besloot dat het nog zo mislukt niet was. 
Met twee mooie embossing poeders van Lindy's (die met de ondergrond mee verkleuren) en twee mooie kleuren Magical Shakers heb ik er toch nog wat van weten te maken.
De stempels van AALL & Create maken alles nog zoveel mooier 💓.

Hoewel ik het nog best wat vind, ben ik toch ook vooral benieuwd wat jullie ervan vinden. En gaan jullie door als je werk dreigt te mislukken? Of ben je net als ik en snel geneigd dan maar opnieuw te beginnen? 

Bedankt dat je even kwam kijken en een fijne dag!




4 opmerkingen:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Heel mooi! Groetjes Betha

Glenda de Heide zei

Ik begrijp je helemaal. Ik ben zelf erg streng voor mezelf. Als iets niet zint dan gaat het gelijk in de grijze pak. Soms kan het echt iets kleins zijn die iemand anders niet ziet, maar ik wel dus....

Maar ik vind je creatie toch nog erg mooi geworden!

Groetjes Glenda

Glenda de Heide zei

Ik begrijp je helemaal. Ik ben zelf erg streng voor mezelf. Als iets niet zint dan gaat het gelijk in de grijze pak. Soms kan het echt iets kleins zijn die iemand anders niet ziet, maar ik wel dus....

Maar ik vind je creatie toch nog erg mooi geworden!

Groetjes Glenda

Miriam's creablog zei

super knap dat je dan toch door gaat. Mag ik eerlijk zijn, ik vind deze niet zo erg mooi geworden, weet niet waarom, maar denk teveel zwart. Groetjes Miriam