Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





zondag 15 oktober 2017

Mixed Media Pump (Workshop)



Hoi allemaal,
Vandaag is het mijn beurt om weer iets te laten zien op het blog.
Dit keer niet alleen een nieuwe mixed media creatie maar ook het super leuke nieuws dat er niet één maar zelfs twee workshop zijn geplannend waarin ik jullie meer wil vertellen over Mixed Media en waarbij ik met jullie een tof mixed media project wil maken.

Op 25 november wil ik een pump gaan bewerken.
Heb je geen pump of gebruik je liever iets anders? Een bierflesje kan ook.

We gaan gebruik maken van zwarte Gesso als basis.
Daarna wil ik met jullie aan het werk met spays, wax, mousse enz. 
Het belooft een gezellige kliederboel te worden 😇

Voor meer info bekijk je de workshops in de webwinkel:

Inschrijven kan via de webshop of in de winkel, maar zorg wel dat je op tijd bent, er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar 😊

Hopelijk tot dan!


1 opmerking:

Betha Horsmeier-Bouter zei

Ziet er geweldig leuk uit! Groetjes Betha