Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 12 juni 2017

scrap lay out Disney


goede morgen,



vandaag mag ik mijn eerste blogpost laten zien. ik heb er voor gekozen om een
lay-out te maken op dat scrappen bij mij op nummer 1 staat !

Het is een lay-out gemaakt met papier van echo park "magic wonder"
ik had nog restjes over van mijn mini album die ik wilde opmaken.

Ook heb ik de nieuwe scr@p stanzen van Noor gebruikt
die kun je overal voor gebruiken zowel als foto mat,
 maar ook om los hier en daar er bij te plakken.





omdat de pagina erg wit was heb ik er mer verf spetters wat
zwart aan toe gevoegd zodat het iets breekt.

ook heb ik rondjes geponst uit het design papier en tags uitgeknipt en die weer achter de 
foto mat gebruikt.

groetjes patricia





Project Life Roller Phrase & Date Stamp - ExploreNoor! Design - Scr@p! - Stansmal GOUD - Love kitNoor! Design - Scr@p! - Stansmal GOUD - Days of the WeekSupreme Series - Watercolor Cakes - 36/PkgNoor! Design - Cutting mal - Sending Messages - Through the Year
EK Success - Nesting Paper Punch - Circle 0.75Echo Park - Magic & Wonder - Paperpad 6

Geen opmerkingen: