Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 28 juni 2017

baby boy

Goedemorgen allemaal !!!

Vandaag laat ik jullie een creatie zien, die ik met de Stencil Art letters van Dutch Doobadoo gemaakt heb.

Hoe leuk is dit !!
Je kunt zelf je eigen woord bedenken.

Ik heb er een baby kaart van gemaakt.

Ik heb de letters uit wit karton gesneden.

Hierop heb ik design papier Summertime van Maja Design geplakt.

De woorden Precious, Baby en het waslijntje zijn laser papier art van Dutch Doobadoo.

Het afdrukje is een digi van Mo's Digital Pencil Shop.
Ik heb deze ingekleurd met Sennelier.

Onder het afdrukje heb ik een stukje ribbelkarton gedaan, een papieren kleedje en wat blauwe cisal.

De hartjes is card board art van Dutch Doobadoo.

Op de letter O heb ik nog 2 speentjes gedaan met hierop een strikje gemaakt van scrappers floss.
Ook deze speentjes zijn van Dutch Doobadoo.

Op de letter Y heb ik een kinderwagen uit kraft karton gedaan.
Dit komt uit de serie One of a Kind "Baby" van Noor! Design.

Ook de knoopjes komen uit deze serie.
Deze heb ik uit design papier gestanst en ook weer scrappers floss erop gedaan.

Onder het bloementoefje heb ik nog een vintage flourishes van Noor! Design gebruikt.

Alles wat bruinig is, heb ik bewerkt met witte gesso van Dutch Doobadoo.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Stencil Art - Alphabet A-Z  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Harten  Dutch Doobadoo - Cardboard Art - Fopspeen  Dutch Doobadoo - Dutch Paper Art A5 - Baby  Noor! Design - One of a Kind - Baby  Noor! Design -  Vintage Flourishes - Bloemen/bladeren 4  Sennelier - l`Aquarelle set 48 halve napjes + penseelCotman Water Colour paper blok 24 x 30 cm 190gr  Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml  Scrappapier Maja Design - Summertime - Glittering water  Happy (s)  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn


1 opmerking:

sjanie zei

Mooi, super gedaan!

Groetjes, Sjanie