Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 17 mei 2017

spinnercard



Hallo allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie te verrassen met een kaartje. En dat vanuit het hele mooie prachtige zonnige zuiden!

Ik heb deze keer gekozen voor een spinnercard. Het molentje kun je op en neer laten bewegen door je kaart heen en weer te bewegen.

Het kaartje heb ik verder aangekleed met de stoere nieuwe mannenlijn accessoires. Ik ben er gek op, maar dat vind ik sowieso van mannenkaartjes.

Ik hoop dat jullie weer lekker aan de slag gaan met mannenkaartjes!

Liefs Saskia

Spinner Card Dies no. 1 Knipvel Nellie Snellen - NEVI057 - Vintage playing friends Nellie`s Choice - Ink applicator - rond Nellie Snellen - Dies Men Things - Handymen

Geen opmerkingen: