Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 22 maart 2017

beach

Goedemorgen allemaal !!!

Er is weer een schitterende Under the Sea lijn uit van Noor! Design.
Ik heb er uiteraard weer een voorbeeld kaart mee gemaakt.


Als basis heb ik een Dutch Doobadoo shap art mal gebruikt.

Links ... iets uit het midden van de kaart, heb ik een papieren kleedje gedaan.

Hierop heb ik de Loopy Rings van Memory box geplakt.

In het midden heb ik jute kant gebruikt

Verder heb ik de stukjes design papier en stukje ribbel karton gewoon allemaal schuin opgeplakt.
Het ribbelkarton heb ik weer voorzien van een beetje Gesso.

Het plaatje is een foto van mezelf :) .... deze heb ik gemat op de prachtige ovaal van Noor! Design.

Links boven heb ik het mooie hangbord gedaan, hierop heb ik letterstickers gedaan.

Tussen het ribbelkarton en een stukje design papier heb ik de dolfijn geschoven.
Deze heb ik bewerkt met distress inkt Walnut Stain.

Aan de rechterkant van het plaatje heb ik wat zeewier gedaan. Hierbij heb ik een stukje net gebruikt en 2 schelpen die ook uit dezelfde serie komen.

Links heb ik nog een tekst gedaan, ook deze is van Noor! Design.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !!!



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen bij www.hobbyvision.nl

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Label Romantic Noor! Design - Paperpad A4 - Under the Sea  Memory Box - Steel Craft Die - Loopy Rings  Noor! Design - Blauwe mal - Ovale mal sierlijk  Noor! Design - Under the Sea - Drijfhout  Noor! Design - Under the Sea - Koraal  Noor! Design - Under the Sea - Zeehond, Dolfijn & Kwal  Joy! Crafts - Corrugated (Ribbel) Cardboard A4 - Fijn  Taartrand klein - 10 stuks  Decorative Fishnet - Neutral Distress inkt - Mini - Walnut Stain Ruby Rock-it! - Fundamentals Alphabet Stickers 432/Pkg - White on Black


1 opmerking:

Alice zei

wat een mooie strand kaart. zo veel mooi is er te zien.
groetjes alice