Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





vrijdag 12 juli 2013

Joy !!

Goedemorgen allemaal !!

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.

Ik ben maar alvast in de kerstsfeer gegaan :) en heb een kersttag gemaakt.


Ik heb het prachtige papier van Maja Design "It's Christmas Time" gebruikt.

Deze keer heb ik een mooi vintage plaatje gebruikt van Nellie Snellen "Christmas Vintage Children"
Verder heb ik weer verschillende Noor! Design artikelen gebruikt :
rond nr. 2, art. nr. 6003/1002
labels & tags - vlaggetjes, art. nr. 6003/0028
kleine blaadjes, art. nr. 6003/0001

Achter het vierkant heb ik 2 labels geschoven van Joy! Crafts, 8x4 cm, art. nr. 8098/0101, ook heb ik er nog een papieren kleedje op verwerkt en een stukje kant.

De labels heb ik voorzien van een stukje touw en nog een leuk bloementoefje gemaakt :)

De randen van het design papier heb ik bewerkt met een distresser van Tim Holtz en daarna beïnkt met distress inkt Walnut Stain.

Linksboven heb ik nog plakparels geplakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze tag weer een beetje heb kunnen inspireren, ik wens jullie alvast een heel fijn weekend toe en tot de volgende keer !!

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi en zeker inspiratie-gevend,ik heb me voorgenomen om in augustus met m'n kerstkaarten te beginnen....voorgenomen dus....;p lieve groetjes Miranda

Cobie zei

Wauw... dit is een schitterende creatie!

Groetjes Cobie

janieworkum zei

Wat een geweldige kersttag. prachtig bewerkt.
groetjes Janie