Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





maandag 20 mei 2013

Challenge #16 - Kerst


We beginnen met onze 16de challenge. De challenge blijft niet bovenaan staan maar in de rechterzijbalk staat een link naar de challenge, zodat je hem altijd terug kunt vinden.

We begin with our 16th challenge. The challenge dus not stay on the top. You can find it always in the sidebar of this blog.

Deze maand is de challenge gekozen door Astrid: Kerst

This challenge is choosen by Astrid: Christmas


Hier wat voorbeelden van het DT team ter inspiratie:
Here you can find some inspiration from our DT team:


Jenine:



Tiets:




Ineke:




Femmy:




Caroline:




Lydia:





Janet:



Astrid:



Regels:
Er moeten minimaal 15 deelnemers zijn voor de prijs.
De inzending moet nieuw zijn mag dus niet ouder dan een week zijn en niet al ergens gepubliceerd zijn.
Wij geven graag een reactie op de ingezonden stukken, maar wij zouden het wel heel fijn vinden als jullie de Woord Verificatie uit zetten, anders is het voor ons bijna niet doen.

Rules:

A minimum of 15 participants for the price.

The contribution must be new not older than one week and not published anywhere.
We are happy to respond to the submitted documents, but we would be very happy if you have the word verification off, otherwise it is almost impossible for us to do.

De challenge loopt tot en met woensdag 19 Mei, daarna maken we de winnaar bekend die van Hobbyvision een prijsje krijgt.

De prijs is een waardebon van € 10,00 te besteden bij Hobbyvision.

You can place your card till Wednesday 19 May, than we we will announce the winner. This winner get a price from Hobbyvision

The price is a voucher from € 10,00 from Hobbyvision.

Veel succes met het maken van de kaart.
We wish you good luck with making this card.


11 opmerkingen:

Irene zei

Schitterende voorbeeldkaarten!!

xx Irene

Ans S. zei

Prachtige kerstkaarten.
De einddatum zal wel 19 juni moeten zijn.

Groetjes Ans

Tineke van der Linden zei

Jullie hebben schitterende vb-kaarten gemaakt! Leuk thema, zo komen we eindelijk weer in de sfeer van de kerstkaarten....
Maar einddatum van 19 mei klopt niet want dat is al geweest ;-)
Groetjes Tineke

Hermien zei

Prachtige voorbeelden van het DT-team, en ik zie dat ik de spits mag afbijten en plaats hierbij mijn kaartje als 1e.

Groetjes

Anoniem zei

I am regular visitor, how are you everybody? This paragraph posted at this site is in fact
pleasant.

My web page: books of ra online spielen

Corrie zei

Prachtige kaarten meiden
Groetjes Corrie

Rosina zei

Weer een hele leuke challenge en het DT heeft weer fantastische kaartjes gemaakt....ook mijn kaartje staat erbij gelinkt nu

groetjes Rosina

Ria zei

Mooie voorbeeldkaarten hebben jullie gemaakt.
Ik heb mijn kaartje er ook bij gezet.
Gr Ria

Judith Liefting zei

Ik sta er ook weer bij :-)


Rosina zei

Ik heb mijn kaartje er opnieuw bijgelinkt...had dit al op 23 mei gedaan maar ik merkte dat de link niet werkte daarom even opnieuw gedaan...

groetjes Rosina

Nelleke zei

Mijn kaartje staat er, maar omdat ik 2 kaartjes tegelijk gepost heb zie je de bovenste , maar het moet natuurlijk het 2e kaartje zijn. Groeten, Nelleke