Challenges

Hobbyvision heeft elke maand een challenge, wil je meedoen met de challenge kijk dan in de sidebar daar kun je hem altijd in vinden.
Whe have every month a new challenge . If you want to join us look at the sidebar there you can find it.





woensdag 22 mei 2013

Bedankt voor je Hulp !!!

Goedemorgen allemaal !!!

Tsjonge jonge zeg, daar moest ik even tegen de klok aan racen, helemaal met de dagen in de war, was ik bijna mijn kaartje voor dit blog vergeten :(

Ik had wel hobbyspulletjes mee naar de camping, maar het is er gewoon niet van gekomen om ermee aan de slag te gaan en ik dacht werkelijk dat ik nog een dag had, nee dus .... maar snel aan de slag gegaan nadat ik alle was had weg gewerkt :)

 Daarom deze keer een kaartje zonder cute stempel :)


Ik ben met het prachtige papier van Pion Design "Vintage Garden" aan de slag gegaan.
De randjes heb ik met een distresser bewerkt.
De Ticket June heb ik uitgeknipt en achter een stukje design papier geschoven.
Ik heb een stukje verbandgaas erop verwerkt en hierop een harten doily geplakt.
De fisch-tails horen ook bij het scrappapier, ik heb 1 achter het golfkarton geplakt en 1 erop.
Het golfkarton heb ik bewerkt met Distress crackle paint "picket fence"

De vlinder heb ik ook uitgeknipt van het scrappier.

Natuurlijk heb ik weer gewerkt met verschillende artikelen  van Joy! Crafts Noor! Design :

de lantaarn - art. nr. 6002/0194
het hoekje - art. nr. 6002/0148
raam, 6 ruiten - art. nr. 6002/0197
grasrandje - art. nr. 6002/0137
tekststempel, bedankt - art. nr. 6410/0020

Het raampje kan open, maar ik heb er een stukje scrappapier achter geplakt en daarom het venster dicht gelaten :)

Alle randjes zijn bewerkt met Distress Inkt - Walnut Stain.

Bloemen, kant, plakparels en touw komen ook bij HobbyVision vandaan.

Ik hoop dat ik jullie ook deze keer weer heb kunnen inspireren :)

Ik wil jullie alvast bedanken voor je bezoekje en reactie en tot de volgende keer maar weer :)

7 opmerkingen:

janieworkum zei

Je kaart is wel weer schitterend, prachtige kleur tinten en prachtig bewerkt.
groetjes Janie

sjanie zei

Wat een prachtig kaartje, Astrid.
Moet ook steeds nadenken welke dag het is. Haha.
Maar het kaartje heeft er iet onder geleden, het ziet er super uit.

Groetjes,
Sjanie

petpan zei

maar ondanks de haast is het een heel mooi kaartje geworden Astrid.
groetjes Wendy en Peter

Anoniem zei

Dit is geweldig leuk hoor. Jij mag nogeens iets snel in elkaar prutsen. Super gecombineerd alles.
Groetjes Joke

Yvonne zei

Weer eens wat anders zonder cute stempel! Ook dit gaat je erg goed af, vind het een prachtige kaart!
liefs Yvonne

Renate zei

Wat een plaatje. Ik vind je idee met het verbandgaasje helemaal super. Kom er maar op.

Groetjes Renate

Anoniem zei

There is certainly a lot to find out about this issue.

I really like all the points you have made.

Also visit my blog post :: home cellulite treatment